Babbel over eten en drinken

Kletsen
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Babbel over eten en drinken

Bericht door Jim Raat »

Lèskerrr......
Roy Kneefel
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 10 feb 2008, 09:06

Re: Babbel over eten en drinken

Bericht door Roy Kneefel »

Jim Raat schreef:Dat is prima webmaster, wij toeweetjes willen nog wel eens afdwalen van het Onderwerp, zogezegd kesleóó. Maar gelukkig hebben wij jou om alles in de juiste banen te leiden. En ik hoop dat siRoy ook meedoet aan de ngobrollan ooofer eeetenn..... Wááár ja hij..........seker ferstopt onder de kollong??? Bedankt en een pluim voor de mooie site/forum!! grvJim
Heee Jim, Soms kom ik onder het bed mbv de stofzuiger alles cleanen. Hep al lang niets meer van me laten horen ...... Maarre jullie hebben het over eten. Wel, 2 maart was ik in Hoevelaken op een Indische dansmiddag en daar hep ik genoten van 2 porties bitterballen. Moet kunnen, he? Terwijl er een uitstekende Indische catering aanwezig was. Wat ik van vroeger nog weet is dat Pa Kneefel weleens op kalong jacht ging. De volgende dag werd er van die kalongs een gerecht gemaakt dat "Paniki" heette, smaakte verrukkelijk!!. En de vleugelbotten konden gebruikt worden voor sigarettenpijpen... Oke, tot mails, Roy.
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Babbel over eten en drinken

Bericht door Johnny Bruininga »

Wahdoe ..Paniki dese.. ferukkeleik..!!! alleen oppassen de botten onder het eten nooit breken.... d'r sit een stof in.. zoiets als ;je botten worden soewaaak..... selfs gehoor van orang Menado.. verder sédap dese bat....... dese frug wah de king onder de frugten ...!!!
Bijlagen
durian.jpg
durian.jpg (8.58 KiB) 10151 keer bekeken
Gebruikersavatar
Jacky Knuijsting
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 19:41

Re: Babbel over eten en drinken

Bericht door Jacky Knuijsting »

Lieve mannetjes en daar bedoel ik natuurlijk Paatje en Jim mee. Ontzettend fijn dat jullie, via dit forum, deze Indo Française mee laten genieten van al dat LEKKERS: dat gezonde eten uit de tropen, die heerlijke peteh bonen, vreet daar mijn vingers bij op, die grote stukken bawang puti etc. Ik maak hier ook wel van die "bijzondere" gerechten hoor, maar kan jammer genoeg hier niet alle ingredienten vinden, dus altijd maar wachten tot ik weer in Holland ben om in te slaan. Binnenkort kom ik spoedig voorgoed terug naar Nederland en dan hoop ik dat ik van jullie les kan krijgen om deze geweldige gerechten in elkaar te flantsen. Odoehhhhh lekkerrrr!!!!! Verheug me er nu al op!!!! Tot gauw ziens in ons kikkerlandje en misschien ontmoeten we elkaar op de Kroonduivenreunie!!!!!! Mag ik dan weer op schoot??????? Zal vast gaan lijnen!!!!!! Groetjes van jullie vriendin Jacky
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Babbel over eten en drinken

Bericht door Jim Raat »

Roy Kneefel: En de vleugelbotten konden gebruikt worden voor sigarettenpijpen... Klopt Roy, dat werd veel gedaan. In 1960 ging ik met gevangenisopziener Werdmuller von Elgg mee op kalongjacht. Het vlees van de kalong gaf ie aan de Papua buurman en die prepareerde de sleutelbeentjes voor een sigerettenpijp. De volgende dag zag dhr Werdmuller zo trots als een pauw te sedotten op zijn nieuwe pijp. JR
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Babbel over eten en drinken

Bericht door Jim Raat »

Jacky: Mag ik dan weer op schoot??????? NATÍIERRLIJK Jacky, jij mag altijd!!!! Dus Paatje, wij moeten alfàs in treeeeningg ghaann......foor big smile!!
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Babbel over eten en drinken

Bericht door Johnny Bruininga »

Ik ga alvast mijn lerenbroek aantrekken... en minder eten en flink trainen,.......ik was net van plan Pg te eten......
Bijlagen
135042840_5_CRhK.jpg
135042840_5_CRhK.jpg (39.99 KiB) 10114 keer bekeken
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Babbel over eten en drinken

Bericht door Jim Raat »

Morgen 24 maart de hele taaaffel fòl gedèkt met nog meer lekkersssss.....!! Worròmm...?? Een heel bijzonder iemand hij fferjááárrt...... Ruwe bolster blanke pit enne hart ffan ghoud!!
Nettie
Berichten: 4
Lid geworden op: do 20 mar 2008, 23:37
Locatie: Bathurst, NSW Australie

Re: Babbel over eten en drinken

Bericht door Nettie »

Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag, dan. Jammer dat ik niet kan komen meeeten, maar ja, Australie is een beetje te ver weg!
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Babbel over eten en drinken

Bericht door Jim Raat »

Van harte gefeliciteerd met uw verjaardag Paatje John. Wij wensen u hele fijne dag met u prin6 en gezin plus tjoetjoeks. Laat u zich vandaag maar goed verwennen, want morgen ister alleen pg op het menu.... Lieve groetjes uit Limland van Stany & Jim
Plaats reactie