weeshuis Pelangi in Abepura

Hier kunnen projectgroepen en hulporganisaties informatie kwijt.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: weeshuis Pelangi in Abepura

Bericht door webmaster »

Dear Oom, semua staf dan anak panti berterima kasih untuk semua sponsor keluarga Trouerbach, dengan adanya mesin air minum, sekarang tanpa perlu memasak air dan membeli air minum lagi, mereka semua bisa dapat air minum bersih yang banyak.Tuhan memberkati Oom Humprey dan semua sponsor keluarga trouerbach.
Powered by Telkomsel BlackBerry®

Vrij vertaald
Alle medewerkers en weeskinderen zijn dankbaar voor de sponsors via familie Trouerbach. Door de aanschaf van de drinkwatermachine nu, is er geen noodzaak meer het water te koken of te kopen en is het mogelijk om weer veel water te kunnen drinken. Moge de Heer oom Humphrey en alle sponsors via familie Trouerbach zegenen.
3. air minum yang mengalir.jpg
3. air minum yang mengalir.jpg (81.29 KiB) 5233 keer bekeken
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: weeshuis Pelangi in Abepura

Bericht door webmaster »

Door bijzondere omstandigheden, zowel prive als in Jayapura/Abepura, is de grote dankbaarheid van staf en kinderen van Panti Asuhan Pelangi gericht aan mij, voor jullie allen en niet eerder bij jullie aangekomen. Bij deze.! Dit is vertaald in een video'tje,


Deze email is ook verstuurd aan belangstellenden in de hoop, dat jullie een bewogen hart voor de kleintjes in Papua, in dit geval Panti Asuhan Pelangi in Abepura, mogen hebben. Als jullie vragen hebben over de wijze waarop jullie de donatie kunnen doen, neem gerust contact met mij op. Gaarne per email.


Met vriendelijke groeten

Humphrey Trouerbach

Van: Febe da Lopez
Verzonden: dinsdag 7 februari 2017 00:32
Aan: Humphrey Trouerbach
Onderwerp: Pelangi Christmas traktatie Thank You

https://youtu.be/hwiKrIWcXMo
YouTube
youtu.be
and share it all with friends, family, and the world on YouTube.


Dear Humphrey,

Ik heb een grooote zonde gedaan!
De video en fotos voor gelukwensen van Pelangi kinderen heeft Vico en staf al vanaf begin January al naar mij gestuurd, maar ik vroeg hun om 't te verbeteren.

Ik wilde dat ze erbij doen video van kinderen 1 voor 1 bedanken en vertellen wat ieder van hun 't gezelligste en 't meest had genoten van de Trouerbach Kest traktatie.

Vico vertelde dat de kinderen zooo heeel hadden genoten... ze mochten zelf schoenen of kleren kiezen, en menu van een gegeven bedrag in een cafe resto ook zo... dan samen naar een bioskoop. Ik kreeg tranen toen ik de fotos zag en Vico en Lena me vertelde de reakties van de kinderen. Ze hebben nooit die ervaring van weelde gehad als andere kinderen. Dus dat eiste ik van hun in Abe ook op video erbij te doen.

Maar schoonzoon van Neng die dat kan doen en beloofde te doen was heeel druk want hij is official van Persipura en Persipura was heel druk in Januari... dus niet gedaan tot nu toe.

En stom van me... ik niet eerst maar de video en fotos te sturen... ik maar wachten en wachten... aduuuh! Ik weet niet hoe ik maaf moet vragen... maluuuu!

Dus hier is de video op you tube en fotos.

Nooit genoeg woorden namens de kinderen om de sponsors te bedanken, vooral jij Humphrey, die dit alles voor de kinderen hebben mogelijk gemaakt. God zal vast en zeker jullie belonen voor de goedheid die jullie aan de kinderen hebben getoond. Amin!
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie