Sir Donald Kessing tijdens de kerstdagen in het ziekenhuis??

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Sir Donald Kessing tijdens de kerstdagen in het ziekenhuis??

Bericht door webmaster »

Ik ontving het volgende bericht van Ranny Herklots:
Misschien weet je het al, maar ik kreeg een email van de dochter van Donald Kessing (als antwoord op mijn Goede Wensen) met de mededeling dat Donald een hartinfarct heeft gehad en in het ziekenhuis ligt.
Ik wens Don veel sterkte toe en ik hoop dat hij snel opknapt en toch met de feestdagen thuis kan zijn.
webmaster Chris P. van der Klauw
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Humphrey
Berichten: 122
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 18:22

Re: Sir Donald Kessing tijdens de kerstdagen in het ziekenhu

Bericht door Humphrey »

DON KESSING weer thuis !!!!!

Omdat ik Don vandaag (26-12-2013) in et ziekenhuis wilde opzoeken e niet wist waar hij lag, belde ik naar zijn huis .Wellicht was e iemand thuis die mij dit kon vertellen. Tot mijn grote verbazing was het Don zelf, die mij te woord stond en direct wist, dat ik het was. Don laat jullie allen bedanken voor de getoonde belangstelling en zal. zodra hij weer volledig is hersteld, jullie allen persoonlijk bedanken. Tevens wens hij jullie nog fijne dagen toe.

Enkele dagen geleden was Don in de keuken bezig, toen hij zich wat draaierig voelde. Hij viel op een tafel (aan gruzelementen) en wed uiteindelijk per ambulance met spoed naar het AMC gebracht. Daar bleek zijn kransslagader helemaal verstopt te zijn en 2 andere aders voor ca. 60%. Zijn hart heeft een flinke beschadiging opgelopen. Don is in het AMC gedotterd en na enige tijd overgebracht naar het ZMC in Zaandam. Twee dagen geleden is hij daar ontslagen en is weer thuis. In januari moet hij weer voor controle naar het ziekenhuis.

Als jullie een bemoedigings-/beterschapskaart willen sturen, is hier zijn adres:
DON KESSING, Padlaan 36, 1561 ZB Krommenie.

Fijne feestdagen toegewenst.

Met vriendelijke groet
Humphrey Trouerbach
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Sir Donald Kessing tijdens de kerstdagen in het ziekenhu

Bericht door webmaster »

SELAMAT TAHUN BARU


Hormat
Mijn Spec: VRIEND

Gisteren kreeg ik te horen dat ik al wat Bezoek mag / kan Ontvangen .
Maw Als je ZIN en Tijd hebt . Bel wel even anders ben ik misschien aan het wandelen .
Mooie Dag / avond .

K.A.Manyang
Don
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie