Sophie Kotadiny op 6-11-2009 overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1753
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Sophie Kotadiny op 6-11-2009 overleden

Bericht door webmaster »

Via Rob Claasz Cookson ontving ik het volgende bericht: Hallo allemaal, Ik ben de kleindochter van Oma sophie.. En ik heb een vervelende mededeling. Mijn oma is sinds 06-11-09 vandaag dus, overleden. In de ochtend was er iets niet goed, dus zij is met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht en zij heeft het niet gered. Met vriendelijke groetjes, en sterkte allemaal Priscilla ( kleindochter van Oma ) Wij wensen Priscilla en alle nabestaanden veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. We zullen Sophie die een vaste bezoekster was van de NNG-reünies, heel erg missen. webmaster Chris van der Klauw
Bijlagen
Sophie Kotadiny en Marthin Kainama tijdens de Hollandia Scholen Reunie 29 augustus 2009
Sophie Kotadiny en Marthin Kainama tijdens de Hollandia Scholen Reunie 29 augustus 2009
HSR-2009-Sophie Kotadiny en Marthin Kainama.jpg (110.72 KiB) 3890 keer bekeken
Jim Raat
Berichten: 50
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 18:14

Re: Sophie Kotadiny op 6-11-2009 overleden

Bericht door Jim Raat »

Ik wens Pricilla en alle nabestaanden heel veel sterkte met dit grote verlies. Sophie maakt onlosmakelijk deel uit van de geschiedenis van de KB-ers in NNG. Zij zal nimmer worden vergeten. Jim Raat
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Sophie Kotadiny op 6-11-2009 overleden

Bericht door Johnny Bruininga »

Mijn diepe Condoleance aan de na bestaanden van Sophie.... en Sophie rust zacht,....einde van een Kota Baroe tijdperk..voor haar. Paatje John Bruininga
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1753
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Sophie Kotadiny op 6-11-2009 overleden

Bericht door webmaster »

Lieve mensen, Bij deze sturen wij u de rouwkaart van onze moeder Sophie Kotadiny. Met vriendelijke groet, Kinderen en kleinkinderen van Soof
rouwkaart_Sophie_Kotadiny.jpg
rouwkaart_Sophie_Kotadiny.jpg (140.35 KiB) 3838 keer bekeken
MKainama
Berichten: 1
Lid geworden op: za 07 nov 2009, 13:21

Re: Sophie Kotadiny op 6-11-2009 overleden

Bericht door MKainama »

Selamat djalan lieve Sophie Heel veel sterkte aan de familie Ateng Kainama
Gebruikersavatar
Jacky Knuijsting
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 19:41

Re: Sophie Kotadiny op 6-11-2009 overleden

Bericht door Jacky Knuijsting »

We hebben veel gelachen en gepraat. Soof, wat zal ik je missen. Heel veel sterkte aan de hele familie. Jacky Knuijsting
Plaats reactie