Els en Eugène Loriaux 50 jaar getrouwd

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1754
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Els en Eugène Loriaux 50 jaar getrouwd

Bericht door webmaster »

Deze rubriek heet "Lief en Leed". Soms denk ik wel eens dat er in deze rubriek alleen maar leed is te melden. Meestal gaat het namelijk om meldingen van mensen die ons ontvallen zijn. Dit keer echter heb ik het genoegen een heel vreugdevol bericht te kunnen schrijven. Gisteravond vierden, in aanwezigheid van kinderen en kleinkinderen en een heel groot gezelschap, Eugène Loriaux en Els Loriaux-Runtuwene dat ze 50-jaar geleden getrouwd zijn in Manokwari en dat Eugène op 15 oktober 80 jaar jong is geworden.
Eugene_en_Els Loriaux_50_jaar_getrouwd.jpg
Eugene_en_Els Loriaux_50_jaar_getrouwd.jpg (102.53 KiB) 1773 keer bekeken
Het was een hartstikke gezellig feest daar in het Limburgse. Els en Eugène zijn lid van een dansclub en dansen maar liefst 3 keer per week. En daarmee bouw je dan natuurlijk een goede conditie op. Ze dansten dan ook onvermoeibaar de hele avond. Ook veel genodigden bleken uitstekende dansers te zijn. Ruud Bauwens had een speciale band met de Loriaux's en het is dan ook heel jammer dat hij het niet meer heeft mogen meemaken. Eugène en Ruud hebben samen op de "Dick de Hooge" school in Bandoeng gezeten en ze waren collega's in Manokwari. Els: "Ruud noemde ons toen in Manokwari "Het mooiste bruidspaar van het jaar". Daarom moest ik zo lachen op de Kroonduiven-reünie (2008),toen hij zei dat ik nog steeds een mooie meid ben. Een groter compliment kan ik niet krijgen. Hij was zo'n lieve man."
Eugene_en_Els Loriaux_50_jaar_getrouwd-2.jpg
Eugene_en_Els Loriaux_50_jaar_getrouwd-2.jpg (116.77 KiB) 1773 keer bekeken
Aline en ik waren erbij en waren heel vereerd deel te mogen uitmaken van deze heuglijke gebeurtenis. We hopen dat ze nog lang mogen nagenieten van dit fantastische jubileum samen met hun kinderen en kleinkinderen.
Plaats reactie