Paul "Majus" de Pauw 3-8-2009 overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1751
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Paul "Majus" de Pauw 3-8-2009 overleden

Bericht door webmaster »

Vandaag bereikte mij via Els Loriaux het trieste bericht dat Paul de Pauw is overleden. Nadere informatie ontbreekt mij nog. Ik weet alleen dat de uitvaart a.s. zaterdag is in Eindhoven.
PK200905-DSC03585.jpg
PK200905-DSC03585.jpg (169.21 KiB) 5526 keer bekeken
Paul was een collega van Ruud Bauwens in Manokwari. Hij woonde ook vlak achter de Familie Bauwens. Tijdens reünies hadden beiden zeer hartelijke ontmoetingen. Paul speelde keyboard in de de band "Jeugd van Gisteren" (JVG) en organiseerde met enige regelmaat kumpulans in Eindhoven met JVG waarbij hij gezien zijn achtergrond veel Manokwariaans publiek trok. Eind mei waren mijn vrouw Aline en ik nog op zo'n kumpulan van Paul (zie het album http://www.west-papua.nl/cop148/thumbna ... ?album=126). Hij leefde zich behoorlijk uit op de dansvloer en zo te zien was er niets mis. Kort daarna ging hij met vakantie naar Spanje en toen ging het mis. Hij kwam halsoverkop terug naar Nederland en belandde in het ziekenhuis met verlammingsverschijnselen. Daardoor is de geplande kumpulan van 13 juni ook afgelast. Sindsdien hebben we eigenlijk alleen maar gehoord dat het niet goed met hem ging. Op 22 juni meldde Els Loriaux het volgende "helaas geen nieuws van Paul. 2 keer gebeld, maar werd niet opgenomen, een kaartje gestuurd, ook niet beantwoord door Deetje. We hopen dat het de goede kant opgaat. We blijven wel steeds kaarsjes branden, en bidden." Op 24 juni meldde Els Loriaux mij het volgende: "Vanmorgen heb ik Deetje gebeld,het gaat nog steeds niet goed met Paul, hij heeft geen energie, en ligt de meeste tijd op bed." En dan nu dit trieste bericht. Zodra ik meer informatie heb zal ik dit melden. Aline en ik wensen Deetje en alle familieleden en naasten van Paul, en uiteraard ook de bandleden van JVG veel sterkte toe bij het verwerken van dit grote verlies.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1751
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Paul "Majus" de Pauw overleden

Bericht door webmaster »

Nog even gauw rond getelefoneerd en extra informatie gekregen: Paul is 3 augustus overleden Hij wordt gecremeerd op 8 augustus. De plechtigheid begint om 15:30 crematorium Heeze Somerenseweg 120 5591 TN Heeze telefoon: 040 262 49 00 Afscheid nemen van Paul kan op vrijdag van 19:00 tot 19:45 uur DELA uitvaartcentrum in Eindhoven Anthony Fokkerweg 150 5651 GZ EINDHOVEN telefoon: 040-2624900
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1751
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Paul "Majus" de Pauw overleden

Bericht door webmaster »

En nog een aavulling van Els Loriaux: Matheus Paulus de Pauw (Paul) weduwnaar van NORMA WAITZ levenspartner van ERLIE (DEE) DOPPERT Hij overleed in de leeftijd van 75 jaar Tommy †(overleden) en Dymph Gaby en Mari Erwin en Hetty Margie en Frank Wijmar en Jolanda kleinkinderen en achterkleinkinderen Erlie (Dee) Doppert kinderen,klein-en achterkleinkinderen. 3 augustus 2009 Euterpestraat 61, 5631 HN Eindhoven De crematieplechtigheid wordt gehouden op zaterdag 8 Augustus om 15.30 uur in de aula van crematorium Heeze, Somerenseweg 120 te Heeze Samenkomst in de ontvangkamer van het crematorium, waar gelegenheid is tot condoleren. U kunt afscheid nemen in de uitvaartcentrum van DELA, ANTHONY FOKKERWEG 150 te EINDHOVEN,op vrijdag 7 Augustus, van 19.00 tot 19.45 uur.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1751
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: Paul "Majus" de Pauw overleden

Bericht door webmaster »

Een sobere dienst met enorm veel belangstellenden. Niet alleen had Paul een grote en wijd vertakte familie, maar daarnaast waren er natuurlijk de vele vrienden en bekenden uit Manokwari en trouwe bezoekers van zijn kumpulans.
kaartjePauldePauw.jpg
kaartjePauldePauw.jpg (63.02 KiB) 5457 keer bekeken
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Paul "Majus" de Pauw overleden

Bericht door Johnny Bruininga »

Ik ken Paul uit Manokwarie... en zijn broer.. hebben voetbal gespeeld bij SIDOLIG... zie Paul nog voor mij ..op de fiets met een bak op de bagegedragen... soms met groenten erin.... wat een tragedie.. dat ik dit nu pas lees... maar het is niet ander. Beste Paul sampai bertjumpha lagi.. si Paatje
Plaats reactie