In memoriam Henk van het Kaar (22-05-2007)

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Humphrey
Berichten: 122
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 18:22

In memoriam Henk van het Kaar (22-05-2007)

Bericht door Humphrey »

In memoriam Henk van het Kaar * Alkmaar, 25 maart 1936 ---- † Groet, 22 mei 2007

Een grote vriend van Ben Kafiar is 2 weken (22 mei) na zijn overlijden na een hartstilstand overleden: Henk van het Kaar.
Henk was op maandag 14 mei ook bij de uitvaartdienst en begrafenis van Ben Kafiar, waar ik nog heel lang met hem gesproken heb.
Henk was ook een goede donateur van de St. VIS.
Henk heeft eind jaren vijftig tot 1962 in Hollandia gewoond en samen met mijn vader bij Justitie gewerkt.
Henk voetbalde met Johan Schipper (onderwijzer) bij EDO.
Later speelden zij bij HVC, waar Cees van der Werk op doel stond.

Henk is 71 jaar geworden.

Humphrey Trouerbach
k-HVC Henk vh Kaar Johan Schipper Cees vd Werk.jpg
k-HVC Henk vh Kaar Johan Schipper Cees vd Werk.jpg (142.96 KiB) 3595 keer bekeken
staand v.l.nr.: 5e van links HENK van het KAAR († 22 mei 2007) 5e van rechts Johan Schipper (†) gehurkt: 3e van links Cees van der Werk
Humphrey
Berichten: 122
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 18:22

Re: In memoriam Henk van het Kaar

Bericht door Humphrey »

Tekst rouwkaart:

Mijn lieve man, onze lieve vader, onze rots in de branding en trotse opa

Hendrik van het Kaar
Henk
* Alkmaar, 25 maart 1936 -- † Groet, 22 mei 2007
Ridder in de orde van Oranje Nassau
In leven burgemeester van de gemeente Schermer
En waarnemend burgemeester van de gemeenten Wieringermeer, Limmen en Haarlemmerliede

Betty van het Kaar - Visser
Jeroen en Nannie
Job en Evelien
Liesbeth en Ben Jelle,
Marijn en Maud

Achterweg 27 1873 HE Groet
Henk is thuis.

Wij willen deze dagen als familie graag met Henk samen zijn.
De afscheidsdienst is vrijdag 25 mei om 17.00 uur in het Witte Kerkje aan de Kerkbrink te Groet.
Aansluitend is de crematieplechtigheid om 19.00 in crematorium Schagerkogge, Haringhuizerweg 3 te Schagen.
Na afloop is er gelegenheid tot condoleren in de ontvangstkamer van het crematorium.
Plaats reactie