bestuursambtenaar Drs. H.A.B. Koops 23-8-2008 overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1751
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

bestuursambtenaar Drs. H.A.B. Koops 23-8-2008 overleden

Bericht door webmaster »

Vandaag bereikte mij het bericht dat de heer Drs. H.A.B. (Herman) Koops is overleden op 23-8-2008 te Eijsden.

De heer Koops is 79 jaar geworden.
De heer Koops was tot en met 1962 als bestuursambtenaar werkzaam op NNG, en woonde onder andere in Seroei.

Verder bevatte het bericht van zijn schoonzoon de volgende tekst:
Indien er nog foto's of berichten beschikbaar zijn bij uw vereniging van/over kennissen van de heer Koops zouden mijn moeder Mw . Th.J.K. Koops-Hax en mijn familie zeer op prijs stellen deze te ontvangen.
Foto's en berichten kunnen gestuurd worden aan de webmaster die er voor zorgt dat ze bij de familie Koops terecht komen.

Wij wensen echtgenote van de heer Koops en zijn gezin veel sterkte toe bij het verwerken van het verlies.

Moge hij rusten in vrede.

webmaster west-papua.nl
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1751
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: bestuursambtenaar Drs. H.A.B. Koops overleden

Bericht door webmaster »

Vandaag ontving ik van schoonzoon Frank Lony de volgende aanvullende informatie:
Dank voor uw bericht en condoleance.
Mijn stiefvader had zijn hart verpand aan NNG en Indonesië.
Tijdens de uitvaart is daar nog uitvoerig bij stilgestaan.
Ook werd er nog Indonesische muziek gedraaid.
Hij had in kringen van ex-bestuursambtenaren uit de periode 1958-1962 ook nog contacten voor zover ik weet en uw website werd kennelijk ook door hem regelmatig bezocht.
In 2003 heeft hij de laatste keer Indonesië bezocht met een reisgezelschap van "Het Schone Streven"

Enige zakelijke info voor uw website bericht:
Drs Herman Koops was op NNG werkzaam bij het Ministerie van Sociale Zaken en na zijn terugkeer uit de Oost werkzaam voor dat ministerie als Rijksconsulent voor Sociale zekerheid in de provincies Utrecht en daarna Limburg.
De heer H.A.B. Koops geboren op 23-3-1929 te Venlo woonde te Eijsden en is daar op 23-8-2008 overleden.
Wellicht zijn er nog oude collegae of bekenden die zich Herman Koops herinneren
Zij kunnen een nadere informatie krijgen via


let op het emailadres is door de webmaster verwijderd i.v.m. spammers.
Wie iets te melden heeft kan het doen in dit forum of sturen naar de webmaster, die er dan weer voor zal zorgen dat het bij de familie Koops terechtkomt.
Hieronder rouwbericht en foto van Drs. Herman Koops
Rouwbrief Herman Koops.jpg
Rouwbrief Herman Koops.jpg (88.34 KiB) 2986 keer bekeken

Herman Koops.jpg
Herman Koops.jpg (11.56 KiB) 2986 keer bekeken
Plaats reactie