Lutzen en Mieke van der Graaf in verpleeghuis

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Lutzen en Mieke van der Graaf in verpleeghuis

Bericht door webmaster »

Beste Mensen,

Om een lang verhaal kort te maken; mijn ouders wonen niet meer in hun flat maar verblijven samen in verpleeghuis Liduina en zullen ook niet meer naar hun flat terugkeren.

Verpleeghuis Liduina
Familie Van der Graaf, Kamer 120
Burgm. de Villeneuvesingel 1
3055 AK Rotterdam
010-2112583 (een oude nummer 010-4212639 is vervallen)

Mijn vader leest zijn mail nog maar zeer beperkt omdat hij daar te moe voor is en verder is hij redelijk warrig.
Vandaar het verzoek om voor dringende zaken te mailen op luitzen@pvdg.nl dan zal ik zorgen dat er iets mee gebeurd en dat er antwoord komt.
Als het zeer dringend is kunt u mij natuurlijk ook altijd bellen.

Paul van der Graaf
paul@pvdg.nl
06-51460888

Mijn vader is dinsdag 8/9/20 gevallen en heeft zijn heup gebroken.
Inmiddels is het zijn 2e heup die gebroken is maar dit keer aan de andere kant.
Aangezien mijn moeder niet alleen thuis kan blijven zijn we als kinderen om de beurt zo'n 10 dagen bij haar gebleven om voor haar te zorgen.
Na de operatie van mijn vader zijn ze uiteindelijk samen naar een revalidatie centrum gegaan.
Dit keer kwam mijn vader alleen wat warrig uit de operatie en door alle veranderingen is hij nog steeds wat warrig en erg moe.
Als snel werd duidelijk dat ze niet meer zelfstandig konden wonen en hebben we met elkaar het moeilijke besluit moeten nemen om op zoek te gaan naar een verpleeghuis waar ze samen kunnen verblijven en de juiste zorg kunnen krijgen.
Inmiddels ook de 90e verjaardag van mijn moeder in het revalidatie centrum een beetje kunnen vieren.
Op 20/10/20 hebben we onze ouders naar het verpleeghuis verhuist waar ze in een soort 2 kamer appartementje zitten.
We hebben met elkaar daar hun vertrouwde 6 kamer flat in het klein een soort nagebootst.
Mijn ouders beginnen inmiddels wat te wennen maar mijn vader is behoorlijk achteruit gegaan en naast de lichamelijke ongemakken is hij nog steeds regelmatig warrig.

Ze kunnen overigens gewoon bezoek ontvangen maar het verzoek om dat in eerste instantie even via ons als kinderen af te stemmen.
Hun bellen kan natuurlijk altijd maar ze zullen niet altijd de telefoon opnemen zegmaar.
Wij als kinderen zijn er in elk geval bijna elke dag.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
maarten
Berichten: 14
Lid geworden op: di 14 jan 2014, 16:32
Locatie: 't Harde

Re: Lutzen en Mieke van der Graaf in verpleeghuis

Bericht door maarten »

Dag Paul,
We hebben elkaar, denk ik, nooit ontmoet. Ik ben de jongste zoon van Henk en Jo Teutscher, uit Seroei. We worden allemaal ouder, maar toch is een bericht als dit wel weer een schok. We hebben in ons gezin deze fase achter de rug, mijn beide ouders zijn overleden. Maar de fase waar jullie nu in zijn is zwaar, ik weet het. Hou je taai, en zie vooral het mooie dat er nog is.
Maarten Teutscher.
Plaats reactie