face-timen met Ed van der Pool?

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

face-timen met Ed van der Pool?

Bericht door webmaster »

Beste Chris,
Afgelopen woensdag vierde mijn vader E.A.G. E. van der Pool zijn 91 verjaardag op 1 april, alleen samen met zijn vrouw. Ze had hem toegezegd te komen naar de reünie. Hier keek hij al erg naar uit. Hij hoopt altijd weer bekenden tegen te komen. Ik vraag mij af of hij de oudste is inmiddels. Een maand geleden liet hij mij nog vol trots zijn fotoboek zien en haalde zijn insignes en vleugeltje uit de kast. Het bleek dat hij er zelf ook nog een had gemaakt, die nog mooier was. Hij vertelde mij ook dat hij op het kantoor met innen wel eens iemand had gesproken die zijn naam hoorde en vroeg of hij een zoon was van, van der Pool van Soerabaya vertelde hij blij. Dat zijn vader zoveel inlanders zo goed had geholpen.

Het zou mooi zijn als hij via face time nog iemand van zijn onderdeel of crew zou kunnen face-timen. En zou er nog iemand zijn die nog ouder is dan mijn vader of is hij ondertussen de langst levende? Hij staat nog altijd 6 dagen in de week om 6.00 uur op voor zijn judo oefeningen in fors tempo! Zijn er mensen die contact willen opnemen dan kan dat via romy@samavihara.nl.

Ik heb nog enige foto’s gemaakt op mijn mobiel, als je die wilt kan ik je naar je 06 opsturen.

Dank voor al het menselijke dat je hebt gedaan. Kracht en gezondheid toegewenst,

Met vriendelijke groet,
Romy van der Pool
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie