Agnes en Humphrey Trouerbach 50 jaar getrouwd

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Agnes en Humphrey Trouerbach 50 jaar getrouwd

Bericht door webmaster »

Het is gelukkig niet altijd alleen maar leed in dit forum.
Soms hebben we ook feestelijke berichten te melden:
Agnes-Humphrey-50jaargetrouwd.jpg
Agnes-Humphrey-50jaargetrouwd.jpg (79.14 KiB) 3441 keer bekeken
Maandag 2020-03-09 Golden weddingday

Onze felicitaties voor zo'n geweldig huwelijk.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
jeffreypieroelie
Berichten: 48
Lid geworden op: di 06 mar 2012, 14:25

Re: Agnes en Humphrey Trouerbach 50 jaar getrouwd

Bericht door jeffreypieroelie »

Ja hallo, was er spekkoek nasi kuning cendol slamatan ? Dan had ik toch willen komen om te feliciteren. Maar goed, alsnog van harte gefeliciteerd . Houden zo, sterker nog, wordt gelukkiger gezonder samen dan dat jullie nu al zijn ! Groet, Freek.
Humphrey
Berichten: 122
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 18:22

Re: Agnes en Humphrey Trouerbach 50 jaar getrouwd

Bericht door Humphrey »

Hallo Freek, alsnog dank voor jouw felicitaties!

Op de dag zelf zijn we met het gezin uit eten geweest. Twee weken later zouden we het in groter verband vieren. Alles was al geregeld, ook alle lekkernijen die je opnoemde zouden er zijn. Maar toen was daar het corona-virus en moest alles afgeblazen worden. Gezien de ontwikkelingen denk ik niet dat het er dit jaar nog van komt het alsnog te vieren. Dit virus heeft inmiddels in mijn familie- en kennissenverband ook slachtoffers gemaakt.

Blijf gezond en vergeet niet alles wat je aan ervaringen, foto's etc. over Nieuw-Guinea hebt, op deze site te plaatsen. Zo kunnen die met andere ex-NG'ers gedeeld worden en niet verloren gaan. Alvast dank ervoor. Kan je je voorstellen, dat we zo'n 70 jaar geleden in Seroei woonden en daarna in Hollandia. En inmiddels al zo'n 60 jaar uit ons geliefde Nieuw-Guinea zijn? De tijd vliegt om en voorbij...., de herinneringen blijven mij dierbaar.

Groeten
Humphrey Trouerbach
Plaats reactie