John Jordan 14 september 2018 overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

John Jordan 14 september 2018 overleden

Bericht door webmaster »

Ik kreeg vanavond onderstaand bericht van de zwager van mijn goede vriend en tijdgenoot. John deelde met mij dezelfde tijd in NNG. Ook hij bleef achter, toen alle Nederlanders NNG halsoverkop moesten verlaten. Ook hij maakte net als ik de tijd na 1 okt 1962 in Manokwari mee. Ook hij beleefde de gebeurtenissen toen de Indonesiërs. m.n. het Indonesich leger de macht over ons geliefde gastland overnam en o.a. ons geliefde stad Manokwari afnam. Veel sterkte wens ik zijn lieve echtgenote Hennie en de hele familie zowel in Amerika als in Nederland.
Tot zijn laatste levensjaren was John actief. Hij werkte hard omdat hij niet stil kon zitten. Moge zijn ziel in vrede rusten.
''Rest in Peace, dear John! Ik ben trots jou gekend te hebben."

Vriendelijke groet,
Alex Bal
Onderwerp: John Jordan


Beste Alex,
Zojuist kregen wij het bericht door , dat John Jordan vanmorgen in zijn slaap is overleden .
Zou jij , indien mogelijk zijn Nieuw Guinea vrienden hiervan op de hoogte willen brengen ?
Mocht jij toch het adres van John & Hennie Jordan nodig hebben; geef ik jou alvast zijn adres door.
Hennie Jordan
145 Starlight Drive
Sautee-Nacoochee
Ga. 30571-3327
USA
Tel: 00-1-706.2192934
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie