Benny(12-01-2018) en Jenny(05-11-2017) Wardenaar overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Benny(12-01-2018) en Jenny(05-11-2017) Wardenaar overleden

Bericht door webmaster »

Van Maurits Wardenaar (vriend/klasgenoot Manokwari/verre familie?) kreeg ik het bericht dat zijn broer Benny Wardenaar op 83 jarige leeftijd op 12 januari is overleden.
Onlangs is op 5 november zijn zus Jenny Wardenaar die getrouwd was met Karel Doppert overleden
De familie Wardenaar woonde in Manokwari in Wosi, de weg naar het vliegveld Rendani

Ook kreeg ik van mijn zusje Peggy het bericht dat Tante Corrie de Vorst in Den Bosch op 90 jarige leeftijd is overleden. Tante Corrie was de weduwe van Johnny de Vorst en moeder van onlangs overleden Pieter de Vorst(Zanger/muzikant).
Begin jaren 50 waren Rudy van Dalm(hawaiian gitarist) en John de Vorst(gitarist van Rudy) in Manokwari onze wederzijdse buren waar ik als 8 jarige jongen kind aan huis was.

Roy Hendrik
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
TimB
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 08 nov 2020, 16:24

Re: Benny(12-01-2018) en Jenny(05-11-2017) Wardenaar overled

Bericht door TimB »

Alhoewel het bericht al enige tijd oud is wil ik even laten weten dat het bericht niet helemaal klopt.

ik (Tim) de kleinzoon van Jan Jacob Wardenaar ben sinds kort de stambomen van mijn (voor)ouders etc. in kaart te brengen.
Dat doe ik met https://www.myheritage.nl/site-family-t ... aar-houkes

Bij het speuren kwam ik hier terecht en melde het verhaal aan mijn moeder.
Die wist mij te vertellen dat in plaats van Benny Wardenaar mijn Opa Jan Jacob Wardenaar bedoeld wordt en zijn zus Jenny is inderdaad een paar maanden daarvoor overleden.
Benny Wardenaar als ik het zo goed heb gehoord is het broertje van mijn opa en is overleden in Frans-Guyana, omgekomen bij een auto ongeluk waarbij zijn jongste zoon (John) een paar dagen later ook is overleden. Zover bekend... is de weduwe van Benny (Tineke) nog in Frans Guyana samen met haar andere zoon (willy), alleen zoon Roy woont nog in Nederland.

Mijn zoektocht gaat verder.

Groetjes Tim
Plaats reactie