Huis van Mince Kraake afgebrand

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Huis van Mince Kraake afgebrand

Bericht door webmaster »

Van Roy Kneefel ontving ik het volgende bericht:

Norman mailde mij zondag 27 aug. het volgende:
Dag Roy, ik heb net tel. contact gehad met Mince Kraake.
Reden was dat ik op haar tijdlijn foto's zag van haar huis (ouderlijk huis). Door de brand (kortsluiting) is zij alles kwijt geraakt.
Zij vroeg mij jou te informeren en dat jij dan ook anderen informeert zoals Daan Sahetapy.

Ik vind haar kasian, misschien kunnen we gezamenlijk financieel iets betekenen voor haar.
In oktober gaan Ron Leimena, Petra, Paul van Veldhoven en Tjitske naar Jayapura.
Ben nieuwsgierig naar jouw reactie.

Norman
Za 9 sept. is Paul van Veldhoven op de HSR in Lexmond..
Zal hem een kleine bijdrage geven voor Mince..
Mocht iemand ook wat willen afstaan, zal ik aan Paul zijn nr vd bankrekening vragen..
Waar het geld op gestort ken worden..
Bij voorbaat dan, Roy Kneefel.

Tijdens mijn vakantie in 1991 en 1995 Jayapura was ik vaak op bezoek bij de fam. Kraake.
Toen leefde hun vader Tony Kraake nog.
20170824- Mince 1.JPG
20170824- Mince 1.JPG (173.57 KiB) 2836 keer bekeken
20170824-Mince 2.JPG
20170824-Mince 2.JPG (204.32 KiB) 2835 keer bekeken
​Jayapura, Jalan Pembangunan 18, woning van de fam. Kraake.
​Mince nu..2017
​Mince nu..2017
18156921_296116510825976_66159127713733284_n.jpg (60.45 KiB) 2835 keer bekeken
​Jayapura , sept 1995..Sandra en Mince.
​Jayapura , sept 1995..Sandra en Mince.
PICT0077.JPG (122.03 KiB) 2835 keer bekeken
Goede morgen Norman, volgens mij ben je weer terug gekomen. Een vraagje, Het huis van mvr. Kraake is afgebrand las ik in je mailtje naar Roy Kneefel. Dat huis heeft mijn stiefvader laten bouwen en woonde daar net twee of drie jaar voordat wij weg moesten en terug naar Holland zijn gegaan. Wij waren vaak in de werkplaats achter het huis en reden vaak mee naar de bouw plaatsen in de doks. Hebben jullie plannen om mvr. Kraake te helpen en zo ja, hoe. Ben erg nieuwsgierig of jullie wat kunnen doen voor haar. ik hoor het wel, groetjes.


Begin deze week op FB:

Norman Franken: Dag Wil. Roy zou mij nog doorgeven hoeveel reacties hij krijgt. Ik weet niet of het iets wordt, hoop van wel. Anders kasian zij. Ik laat het je nog weten en anders moet je me herinneren.
In oktober gaan bekenden naar Jayapura, zij zouden mooi het geld mee kunnen nemen.


Wil Bakker: Ik hoor het wel van je Norman, in ieder geval bedankt en inderdaad, kasian. ze hebben al niet zo veel.
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
winnie
Berichten: 1
Lid geworden op: za 25 nov 2017, 20:33

Re: Huis van Mince Kraake afgebrand

Bericht door winnie »

Mag ik weten hoe het verder gegaan is?
Ik heb geld gestort op de rekening van Paul v V.
Zou fijn zijn als ik het vervolg zou horen.
Het geld is op zijn rekening gestort, rond oktober.
Hartelijke groet,
Winnie
Plaats reactie