In memoriam Hussein Usman (FakFak) (15-11-2008)

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
AmosT
Berichten: 7
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 20:31

In memoriam Hussein Usman (FakFak) (15-11-2008)

Bericht door AmosT »

Van: Dhr. Amos Tamaëla
Date: 16 november 2007 Time: 18:24:00

Op 15 november om 03:00 uur (in de ochtend) ontving ik een SMS uit FAKFAK PAPUA in het Indonesisch met de mededeling dat Hussein Usman is overleden:

*Berita duka. Teman kita Hussein Usman di FAKFAK meninggal jam 09.00 tadi dan akan dimakamkan jam 16.00 wit.
Untuk diketahni ke semua teman. Trims.
info Dr Albert Tethool. (HP 0062 812 4881593)*

Vrij vertaald : HUSSEIN om 09.00 uur overleden om 16.00 uur begraven. Of ik dat aan de vrienden wil doorgeven

In memoriam HUSSEIN USMAN:
Geboren 15 februari 1942 in FAKFAK
Overleden 15 november 2007 in FAKFAK in de leeftijd van 65 jaar.

Hij laat vrouw, Fatima Bauw, en 7 kinderen na (oudste 31/jongste 20).
Middelbare school: HBS DOK 5 HOLLANDIA 1957 t/m .....(NNG)

Na de overdracht aan Indonesië was hij Vice Wakil Kota ( Loco Burgemeester) in TIMIKA *FREEPORT* 1995.

De familie Usman was tijdens Nederlandse periode in FAKFAK een bekende familie, die een cateringbedrijf runde + afhaal centrum: (RANTANG SERVICE opgestapelde rijsttafel)+SNACKS.
RANTANG SERVICE leverde hun lekkere makanan aan Nederlandse gemeenschap : Ambtenaren(onderwijs/ziekenhuis enz.enz) en het leger *MILITAIREN* (Luchtmacht/Marine/Mariniers) Politie Ambtenaren en DETA jongens. De Take away service was enorm populair.
Hussein was na schooltijd tijdens de lagere school altijd de "klos": Rantangs afleveren bij de afnemers (met andere medewerkers) dag in dag uit.
Wij hadden/hebben grote bewondering voor de hardwerkende Familie Usman.
Nog steeds gingen ieder jaar mariniers terug naar FAKFAK en bezochten hem.(vorig jaar nog).
Zijn vrouw *FATIMA BAUW* heb ik vandaag nog gebeld.
Zij vertelde : Mariniers hebben nog gebeld een week voor zijn dood, maar hij kon ze niet te woord staan vanwege zijn ziekte.
Wij wensen zijn vrouw en kinderen veel sterkte toe met het verlies van hun dierbare man en vader.
hildebrand
Berichten: 3
Lid geworden op: di 29 apr 2008, 08:26

Re: In memoriam Hussein Usman (FakFak)

Bericht door hildebrand »

Hierbij wil ik de Familie van Hussein Usman uit FakFak condoleren met zijn overlijden.
we denken aan hem en zijn Familie.
het is wel wat laat maar willen toch wel deze reactie plaatsen.
bij toeval ben ik op de site gekomen waar ik het bericht over het overlijden heb gelezen,
Het is wel jammer dat we hem niet meer kunnen ontmoeten juist nu wij na meer dan 40 jaar in Augustus naar FakFak zullen reizen,
Toch hoop ik dat we zijn Familie kunnen ontmoeten daar verheug ik me zo op.
de hartelijke groeten voor de Familie Usman van ons allen en hoop ze in Augustus te ontmoeten,

Fam Hildebrand
Plaats reactie