Neel Ferouge - de Ronde overleden op 20-09-2015

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Neel Ferouge - de Ronde overleden op 20-09-2015

Bericht door webmaster »

Ik ontving het volgende bericht:
Hallo Chris,

Zondag 20 September 2015 is Neel Ferouge- de Ronde, voor ons tante Neel, in Seattle (USA) overleden.
Zij was een hele goede vriendin van mijn moeder. In Hollandia hebben wij jarenlang vlak bij elkaar gewoond
(Sentani en Kota-Baroe). Op de volgende site kan je wat informatie over haar lezen. Wellicht kan jij dit kopieeren
naar jouw site bij ´´Lief en Leed´´. Ik ben daar erg onhandig in. Alvast bedankt.

becksfuneralhome.com (Klik boven op ´´Funerals´´ en vervolgens links in het zwarte gedeelte ´´Neeltje Johanna Ferouge´´)

Bijlage: een van de laatste foto's van Neel Ferouge en dochter Yolande.


Met vriendelijke groeten
Humphrey Trouerbach
T Neel en Yoke Ferouge.jpg
T Neel en Yoke Ferouge.jpg (129.73 KiB) 5803 keer bekeken
Neeltje Johanna Ferouge-1.jpg
Neeltje Johanna Ferouge-1.jpg (88.37 KiB) 5802 keer bekeken
Neeltje Johanna Ferouge


November 5, 1920
Linggapura,
September 20, 2015
Edmonds, Washington

Neeltje “Nel” Ferouge passed away September 20, 2015 In Edmonds. She was born November 5, 1920 in Linggapura, Indonesia.

Nel is survived by her daughters, Annette Ferrouge-Gaddis and Yolande Ferouge; son, Francois Ferrouge; 10 grandchildren and 3 great grandchildren.
She was preceded in death by husband, Karel Ferouge, daughter, Yvonne Ferouge-Lewis, and son, A.E. Paul Ferrouge.

Funeral services will be Wednesday, September 23, 2015 at 4:00 PM at Becks Funeral Home.
Private interment will be at Edmonds Memorial Cemetery.
Neeltje Johanna Ferouge.pdf
(146.38 KiB) 284 keer gedownload
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie