Maurits Wilkens op 26 juni j.l. in Texas, U.S.A. overleden

Hier kun je informatie kwijt over huwelijk, overlijden en andere persoonlijke gebeurtenissen die betrekking hebben op ex-NNG-ers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Maurits Wilkens op 26 juni j.l. in Texas, U.S.A. overleden

Bericht door webmaster »

Van de heer Vetter uit Manokwari, die nu in den Haag woont vernam ik dat mijn oud-collega (Marine) de heer Maurits Wilkens op 26 juni j.l. in Texas, U.S.A. is overleden.
Maurits had veel vrienden en kennissen in m.n. Manokwari, mede doordat hij 2X achterelkaar werd uitgezonden.
Door hem en de heer Vetter heb ik onder meer kennis mogen maken met Paatje Kokkelink op zijn plantage op Mangoapi en heb ik de uitzending uiterst plezierig ervaren.
Ik was destijds (1957-'58) opvarende van Hr. Ms. "Snellius" en na elke 6 weken hard werken aan de Zuidkust (Merauke) mochten we bijkomen in Manok waarbij we vaak op o.a. Pasir Putih van een biertje genoten en/of met een bilolo aan de haak een vis probeerden te vangen
Op uw site, die altijd met veel genoegen lees, heeft wel eens een foto van Maurits gestaan staat me bij.
Hoogachtend,
Hans Brockholz
Rijswijk


webmaster: helaas heb ik geen foto kunnen vinden. Iemand die er een heeft van Maurits?
Ik heb wel foto's van Maurits gevonden op de site van Doni Weidema, maar ik weet niet of hij zelf op een van die foto's staat:
http://chaw.websites.xs4all.nl/Wilkens.htm
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie