Familie Elbertsen in Manokwari 1950-1957/later

Herinneringen aan Manokwari en de Vogelkop

Familie Elbertsen in Manokwari 1950-1957/later

Berichtdoor ruit » za 12 jan 2013, 13:49

Hallo. Ik ben nieuw op dit forum en onderzoek voor een jonge vrouw (19 jaar) de geschiedenis van haar grootouders die in Manokwari woonden. Hendrik-Jan Elbertsen Geb....?te Apeldoorn Ovl.24-12-1957 te Manokwari na val van een steiger / trap, timmerman,in het leger gediend ? Hij woonde samen (van een huwelijk is niets bekend)met, Mariani Bint-Kobak (naam op grafsteen) Geb.........?te.....? Ovl.24-12-1997 te Hoensbroek.(roepnaam Annie)Later geh.met August Ost in Nederland. Zoon (vader jonge vrouw) Willem Frans Carel Geb Manokwari? Het gezin woonde op de industrieweg naast de houtzagerij. Is er iemand die het gezin heeft gekend? Zijn er foto's gezin, straat,houtzagerij.? Iets uit een krant rond die tijd over dit gezin? Alles is welkom,deze vrouw weet heel weinig over haar grootouders. Ook eventuele info over anderen met de naam Elbertsen,ik vond bijv een H.C.Elbertsen die rond 1930 in Ned-Indiƫ aanwezig was. Alvast bedankt,Piet en Cher-Amy Elbertsen
ruit

Re: Familie Elbertsen in Manokwari 1950-1957/later

Berichtdoor ruit » wo 29 mei 2013, 09:38

Hallo. Er blijkt een reactie binnen gekomen te zijn van Loes Hupkens ik heb echter geen mailadres van haar. Loes als je dit leest, kun je mij je mailadres sturen dan kan ik het aan Cher-Amy doorsturen. Groeten, Piet.
ruit

Re: Familie Elbertsen in Manokwari 1950-1957/later

Berichtdoor ruit » wo 29 mei 2013, 09:41

Loes rechtsboven zie je bij ruit een envelopje klik hier op dan kun je mij een berichtje sturen en heb ik gelijk jouw adres. Groeten, Piet.
ruit

Keer terug naar Manokwari