Richard de Vries - EEN VETERAAN VERTELT

Heb je een leuk verhaal of een belevenis, een mooie herinnering, of iets anders dat je wilt delen met mede NNG-ers, post dan hier je bijdrage.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Richard de Vries - EEN VETERAAN VERTELT

Bericht door webmaster »

Onder bezoekersbijdragen op west-papua.nl is het verhaal geplaatst van veteraan Ltz.sd 2 oc. bd. Richard de Vries. EEN VETERAAN VERTELT IN DIENST VAN ORANJE VAN VLIEGTUIGMONTEUR T/M HOOFD TECHNISCHE DIENST EN WAARNEMEND SQUADRON COMMANDANT. Uit zijn voorwoord: Het levenspad is voor ieder mens anders, of je nu voor een dubbeltje of kwartje bent geboren. Maar een ieder zal over zo’n lange periode in zijn leven wel eens met de woorden worden geconfronteerd van: Wat heb ik er eigenlijk van gemaakt? De goede en slechte tijden . Hoop –liefde – geluk. Met bij dit alles dan ook de positieve en negatieve momenten hebben ondervonden. Dat zal in dit verhaal ook voorkomen. Dit leven was over zo’n lange periode 1940-1986 gezien, niet altijd rozengeur en maneschijn, maar wel waard om het mee te hebben gemaakt. Waarbij ik mag aantekenen dat ik ook veel geluk in die periode heb gehad, in verschillende situaties, maar ook mensen in mijn omgeving heb meegemaakt, die op veel fronten beter waren dan ik, maar minder geluk hadden. Mijn motto was wel altijd: “Doorgaan en je best blijven doen. En eruit halen wat in je vermogen ligt zonder overdrijving.” Van het verhaal van Richard publiceer ik uitsluitend het gedeelte dat gaat over Nieuw-Guinea http://www.west-papua.nl/Bezoekersbijdr ... Vries.html
Ook vanuit de stacaravan in Noordwijk vertelde ik tussen 2006 en 2009  's zomers mijn verhaal in vlagen
Ook vanuit de stacaravan in Noordwijk vertelde ik tussen 2006 en 2009 's zomers mijn verhaal in vlagen
s zomers mijn verhaal in vlagen..jpg (70.29 KiB) 7194 keer bekeken
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Plaats reactie