biak reunie

Heb je een leuk verhaal of een belevenis, een mooie herinnering, of iets anders dat je wilt delen met mede NNG-ers, post dan hier je bijdrage.
Plaats reactie
Manolito
Berichten: 3
Lid geworden op: za 20 sep 2008, 19:54

biak reunie

Bericht door Manolito »

Bij deze wil ik een oproep doen aan iedereen die op Biak gewoond heeft van 1950 tot 1963 en die interesse hebben voor een reunie om elkaar weer eens sinds lange tijd te ontmoeten en herinneringen op te halen. Ik wil dit in het bijzonder doen voor mijn vader Hans Roks en natuurlijk ook voor iedereen uit die tijd. Ik wil op deze manier als eerst proberen om alle adressen te verzamelen zowel e-mail als woonadressen om te bepalen hoeveel mensen er interesse hebben jullie allemaal kunnen mij een mailtje daarvoor sturen op dit adres manolito.roks@hotmail.com Ook heb ik op deze site http://indisch4ever.web-log.nl/ een oproep geplaatst voor deze reunie hier heb ik een eigen topic waar iedereen een reactie achter kan laten voor eventuele interesse Ik heb dit nog nooit gedaan maar ga het gewoon doen en hoop op deze manier iedereen weer bij elkaar te brengen voor een geweldige samenkomst om terug te praten en herinneringen op te halen. dus allemaal reageren maar en dan hoor ik het vanzelf wel. hele vriendelijke groetjes Manolito Roks
Plaats reactie